Story Of MY Life Gabriella and Harry

2014. február 10., hétfő

2. rész

Sziasztok! Hű de sokan jártatok itt  :) Aminek nagyon örülök :) Nem is húzom tovább jó olvasást nektek :) Remélem tetszik :) Így estére a második rész  :)


Lassan felemelte a táskáját majd rám nézett.
-Elkísérsz?..............
Szinte  álmomban sem gondoltam volna hogy valaha is szóba áll velem nem, hogy megkér, hogy kísérjem el... Hát igazából fogalmam sincs mit mondjak Vagyis pontosabban tudom de na értitek 
- Igen. -pirultam éreztem a fejem vörös volt elkezdett verni a víz.. Előttem ment én csak kullogtam utána.... Majd megállt s megvárt. Rám mosolygott. Majd mellette mentem tovább.... Felemelő érzés volt felnézni rá, hogy itt van mellettem, hogy sétálhatok vele.. Lassan beértünk az utcájukba. Beakart hívni de nemet mondtam valamilyen szinten féltem  Mivel a szülei is otthon voltak s jöttek volna a kérdések... Nahát ő a barátnőd? Mióta vagytok együtt? Stb.. Jó nem azt mondom, hogy nem lennék boldog ha a barátnője lehetnék csak az még odébb van s az se biztos hogy tetszek neki..
-Biztos nem jössz be? Hideg van. Megfogsz fázni. - hű aggódik Ami lássuk be kicsit fura. Persze jól esett de akkor is van max 5 fok ennyiben csak nem fogok megfázni. Ha meg igen legalább nem kell suliba mennem.. ( hurrrá)
-Biztos.
-Sietek. -s egy mosoly kíséretében be ment..Mekkora az esélye annak, hogy mi valaha is egy pár leszünk hisz egy a millióhoz az esélyem... Ha jobban bele gondolok négy hónap eredménye, hogy most itt vagyok.. Harcolni fogok érte mármint mindent megteszek, hogy együtt lehessek vele.... Hosszas gondolkodás után. két lábat láttam magam előtt.. Felnéztem s egy földet bámuló göndör hajú fiút láttam nevettem.
-Elég érdekes te mit gondolsz?- kérdezte a földet bámulva.
-Hát először is. Egy bolond vagy!- nevettem..... Majd magához húzott szorosan.. Meglepődtem tettére majd
lassan eltoltam magamtól s kerültem a tekintetét.
-Ne haragudj nem akartam.- hajtotta le a fejét s elhallgatott..
-Szeretnék haza menni. -mondtam halkan de érthetően.
-Rendben.. -elkísért a pályaudvarig a buszom épp bent állt így gyorsan felszálltam vagyis akartam volna ha egy erős kéz nem ránt vissza. S egy puszit kaptam a homlokomra.....
-Ez nélkül nem tudtalak volna elengedni sajnálom..... -felszálltam kerestem egy helyet majd bekapcsoltam kedvenc zenémet majd gondolkodni kezdtem... Miért? Miért? Aj csomó megválaszolatlan kérdés amire sosem kapok választ.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése