Story Of MY Life Gabriella and Harry

2014. február 15., szombat

3.rész tökéletes vagy

Sziasztok! Először is hű 190 megtekintés hű hát remélem tényleg tetszik.. Nem is húzom tovább a szót itt a harmadik rész ami kicsit rövidke lett :( . Kérlek titeket hajatok magatok után egy kis jelet hozászolást vagy pipáljatok.....


-Ez nélkül nem tudtalak volna elengedni sajnálom..... -felszálltam kerestem egy helyet majd bekapcsoltam kedvenc zenémet majd gondolkodni kezdtem... Miért? Miért? Aj csomó megválaszolatlan kérdés amire sosem kapok választ...


Vasárnap....
Ma ma van az az a nap mikor vissza megy s megint nem látom egy hétig. Nem baj ha túl éltem négy átkozott hónapot akkor talán ezt is túl élem. Gondoltam Vikyvel s Hannával bemegyünk a busza elé hisz Amy s Roxy is ezzel a busszal megy vissza. Ez mint szép s jó ötletnek tűnt míg meg nem láttam valamit. Direkt
megbeszéltük, hogy busszal megyünk de persze Amy nem jött, nem is üzent semmit nem küldött majd a buszról leszállva egy fekete autót pillantottam meg amiben Harry s Amy ült. Hirtelen nem tudtam mire gondoljak... Csak kérdések kavarogtak bennem és a sírás területén jártam. Csalódott voltam vagy nem is tudom fájt, hogy talán Amynek is tetszik. És, hogy Harrynek is tetszik. Könnycseppek kezdtek hullani a szememből.........


 Harry szemszöge
Nem tudom kiverni a fejemből egyszerűen megfogott érzek valamit amikor vele vagyok a szívem kihagy egy ütemet sosem éreztem így még senki iránt. Már közel négy hónapja figyelem folyamatosan várom a péntekeket mert tudom ő ott ül a padon s nevet. És mikor meglátom akkor mintha elfelejtkeznék mindenről s csak ő lenne... De sosem tudhatom meg, hogy ő hogy érez elrontottam mindent  így nem is baj ha szó nélkül megyek vissza hiszen eljött a vasárnap. Reggel húgom keltett. Nagyszerű rockert faragtam belőle.
-Harry Harry Harry!! -kiabálta
-Ümm?
-Harry Harry!-folytatta
-Mi az prücsök?-ültetem le mellém
-Figyelj az a lány aki pénteken kint várt ő a barátnőd?-bevallom nem számítottam erre a kérdésre.. De neki nem hazudhatok mármint nem tudnék neki mert azonnal észre veszi.
-Nem sajnos nem... S szerintem nem is lesz..-sütöttem le a szemeimet...
-Pedig aranyos lány.-majd kiment a szobámból. Lassan összekészültem majd telefonom kezdtem nyomkodni Amy küldött egy SMS-t. lekéste a buszt -_- komolyan nem is ő lenne elmentem érte kocsival. Majd megláttam őt ahogy arcán folyni kezd egy könny csepp.. Először nem értetem miért majd leesett mikor a mellettem sétáló lányra pillantottam.. Aki fogta a kezem amit én kapásból elkaptam. Míg a négy lány beszélgetett   addig én Napsihoz sétáltam. Még mikor a könnye potyognak ő akkor is szép...
-Szia. -köszöntem halkan.
-Szia -elfordította a fejét...
-Sajnálom ami pénteken történt. Nem akartalak megbántani....-nem engedte befejezni..
-Nem bántottál meg csak megijedtem. De nem fontos.-a szívem összeszorult
-Kérlek légy velem....Most s mindig..... Légy a barátnőm..... Szükségem van rád..... -nem hittem volna, hogy egyszer így érzek majd egy lány iránt egyszerűen ő a tökéletes számomra ............


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése