Story Of MY Life Gabriella and Harry

2014. február 3., hétfő

Prológus

-Napsi kelj fel most!- kiabált fel anya. Remek megint mit tetem? Ja persze semmit.
-Megyek.- motyogtam. Majd szépen kimásztam pihe puha ágyamból s lesétáltam a napaliba. Anya toporzékolva várt.
-Ezt mégis mire véljem?- háborodott fel.
-Mit? -kérdeztem vissza mert fogalmam sincs, hogy miről van szó.
-Napsi ne szórakozz velem nem érák rá.
-De ha nem tudom miről van szó! -kiabáltam.-S nem szórakozok!-vágtam be a durcást.
-Idefigyelj ha addig  nem lesz rend mire hazajövök nem mész sehova a kis barátaiddal értve vagyok?-
-De anya ezt nem teheted péntek van!-kezdtem a jó öreg módszert. De ez sem hatotta meg. Mégis mi baja?
-Csak figyeld meg!-azzal fogta magát s elment dolgozni. Persze fogalmam sincs hogy mit tehetem de mindegy megszoktam mindenért én vagyok a hibás! Ekkor kisöcsém ballagott le a lépcsőn.
-Hát te? -fordultam felé.
-Beteg vagyok és anya megengedte hogy itthon maradjak.
-Mégis mi bajod kamu gép? -nevettem el magam.
-Töri témazárót írunk és nem tanultam. - röhögte el magát. -Ugye nem köpsz be anyunak?
-Ugyan de ez sokba fog neked kerülni. -mosolyogtam. És jó testvér módjára kitakarítottam  vele a mocskát ami miatt bajba kerültem :) Majd anya hazajött s én mehettem. A csajokkal Vikyvel és Hannahval  elszórakoztunk a városban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése